Įvadas į „L-Twoo“ dviratininkų pavarų keitiklių prekės ženklą Kinijoje

Pagrindiniai dviratininkų pavarų keitiklių prekės ženklai su dideliu rinkos dalimi apima tris pagrindinius: japonų „Shimano“, amerikiečių „Sram“ ir italų „Campagnolo“. Šiuo metu, atsižvelgiant į jų kainų kilimą ir trūkumą, ar tai būtų pilnų dviračių pirkimas, surinkimas ar atnaujinimas, viskas reikalauja atitinkamų piniginių išlaidų. Tokioje aplinkoje, kur galima rasti unikalių produktų, gali būti verta išbandyti kinų gamybos pavarų keitiklių komplektus.
Pradedant nuo šiol aptarkime kinų gamybos pavarų komplektus, išnagrinėkime jų išvaizdą, naudojimo patogumą, kaip juos pasirinkti bei pateiksime informatyvių patarimų atrankai. Tai leis dviratininkams visapusiškai suprasti šiuos produktus.
LTWOO pristatymas – viena iš pirmųjų Kinijoje įmonių, sukūrusių pavarų komplektus
LTWOO, įsikūrusi Zhuhai, Guangdong provincijoje, yra viena iš pirmųjų Kinijos įmonių, pradėjusių gaminti pavarų komplektus. Įkurta 2013 metais, LTWOO, kaip ir keli kiti vietiniai dviratininkų pavarų keitiklių gamintojai, buvo įkurta Liu Chunsheng, turėjusio patirties dirbant SRAM. Po savos įmonės steigimo LTWOO sutelkė dėmesį į sportinio ir civilinio lygio dviratininkų komplektų tyrimus bei gamybą, ir palaipsniui įgijo OE užsakymų iš kelių vietinių dviračių prekinių ženklų, tapdama žinoma platesnei dviratininkų bendruomenei. Be kalninių dviračių komplektų, turinčių nemažą rinkos dalį, LTWOO savarankiškai sukurtus kelio dviračių komplektus taip pat pradėjo pardavinėti. Jie netgi pristatė elektroninių pavarų keitiklių prototipo produktus, kurie šiuo metu yra vystyti.
Kalniniai dviračiai




Kelio dviračiai

Sulankstomi dviračiai

Sujungus šių metų LTWOO naujausią produktų katalogą su kai kurių pilnų dviračių gamintojų konfigūracijos gidais, šiame straipsnyje bus suskirstyti LTWOO įvairūs komplektų produktai pagal taikomus dviračių tipus ir paaiškinta skaitytojams.
Kalninių dviračių skyrius


LTWOO pradėjo nuo kalninių dviračių komplektų, o jų kalninių dviračių pavarų keitiklių komplektai vadinami „A serija“. „A serija“ turi gana didelę rinkos dalį kalninių dviračių rinkoje. Vietinių gamintojų prisitaikymas yra neįtikėtinas. Nepaisant to, kad daugumos pagrindinių gamintojų populiarus yra 12 greičių kasetės, LTWOO pristatė 13 greičių viengrandės kalninių dviračių komplektą, optimizuodama didelės kasetės tarpus, kuris yra suderinamas su įprastais kasetės šakiniu be papildomų pakeitimų. Remiantis skirtingomis pavarų santykių reikšmėmis, kalninių dviračių vado produktai yra A13/A12/A11. Šie produktai naudoja aukščiausios kokybės medžiagas ir tiksliausią komponentų apdirbimą tarp vietinių komplektų, net lyginant su lenktyniniais lygiais, demonstruodami stilingą ir patrauklią išvaizdą.
A13/A12/A11 komplektai turi tą pačią struktūrą ir medžiagas užpakaliniams perjungikliams, net svoriai yra identiški. Pastebėtina, kad išskirtinė šių užpakalinių perjungiklių savybė yra anglies pluošto išorės narvo plokštelės naudojimas kartu su per didelėmis dydžio jockey ratukais, turinčiais vandeniui atsparių uždengtų guolių, užtikrinant tiek vizualinį patrauklumą, tiek praktikumą.
Užpakalinio perjungiklio viršutinis tvirtinimo varžtas (tas, kuris jungiasi prie rėmo) yra pagamintas iš aliuminio lydinio ir anodizuotas tokios pačios spalvos, kaip ir likusi perjungiklio dalis. Įvairios perjungiklio dalys taip pat yra iškasintos, siekiant sumažinti svorį.

Pagrindinė ranka yra pratęsta, kad palaikytų 52T didelės kasetės funkciją, o viršutinio gido ekscentriškas dizainas yra pakreiptas.

Palyginti su SRAM dizainu, LTWOO sumažino perjungiklio aukštį 8 mm, efektyviai išvengdamas susidūrimų su perjungiklio kabliuku ir apsaugodamas nuo pažeidimų.
Išsamesnė LTWOO užpakalinių perjungiklių analizė atskleidžia SRAM dizaino įtaką. Pagrindinės korpuso struktūra ir kabelių vedimas įtakojami SRAM ankstesnių metų be sankabos dizainų. Tačiau LTWOO įtraukė naujoves ir patobulinimus. Anglies pluošto kojomis pagaminti A13/A12/A11 perjungikliai suderinami su kasetėmis iki 52T, pasiekta optimizuojant pagrindinės rankos ilgį ir kampą bei viršutinio jockey ratuko ekscentrišką dizainą. Optimizuotas užpakalinis perjungiklis veikia išskirtinai gerai ir užkerta kelią įprastai pasitaikančiai problemai, kai perjungiklio laikiklio modifikacijos sukelia problemų su neįprastų dydžių kasetėmis.
SRAM „paveldimas“ aukštas įtempimas taip pat yra akivaizdus LTWOO dizainuose. A13/A12/A11 komplektuose naudojamos spyruoklės turi didesnį įtempimą nei anksčiau, kurios gali būti gana standžios ir sunkiai valdomos ranka. Tai atsirado dėl sankabos mechanizmo nebuvimo, todėl būtina didesnė spyruoklės įtampa kaip kompensacija. Tai sukuria jautrų ir greitą perjungimo patirtį tiek kylant, tiek leidžiantis per kasetę. Taip pat optimizuota užpakalinio perjungiklio „šešėlinė“ struktūra. Nors ši struktūra iš pradžių buvo matoma SRAM produktuose per 9 greičių erą, LTWOO ją patobulino, padarydama perjungiklio „šešėlio“ efektą ryškesnį. Po įrengimo jis tampa dar subtilesnis ir saugesnis nei naujesni SRAM modeliai.

Kalbant apie perjungiklius, skirtumų nėra daug; iš tiesų, visa LTWOO serija turi vienodą dizainą. Vienintelis skirtumas yra įvairiuose pavarų santykiuose, kurie lemia skirtingus perjungimo rampus. Nors šių perjungiklių išorinis dizainas primena SRAM lango neturinčios stiliaus sprendimus, LTWOO taip pat atliko savarankiškus tyrimus ir optimizacijas. Ankstesnė problema dėl per didelio laisvumo didesnių SRAM perjungiklių perjungimuose buvo išspręsta, o kabelio įėjimo dangtelio dizainas yra kompaktiškesnis. LTWOO perjungikliai išsiskiria savo aštrumu ir tikslumu, greitais ir aiškiais pavarų keitimais, gerai atitinkančiais SRAM amerikietiško stiliaus požiūrį.


Žemesnėje kategorijoje yra AX serija, kuri dalijasi pagrindine struktūra su vado modeliais. Be to, kad spalvų schema yra labiau pritaikyta, pagrindinis skirtumas yra tas, kad anglies pluošto narvas pakeistas metaliniu. Nepaisant to, vis dar yra pasirinkimai 13/12/11 greičių santykiams. Be viengrandės komplektų, kurie taip pat palaiko 52T didelę kasetę, dabar yra pasirinkimai su dvigrande ir trigarande konfigūracijomis. Nors yra alternatyvus priekinis perjungiklis, atitinkantis dauggrandis užpakalinis perjungiklis yra versija su kitokia narvo forma, palaikanti tik iki 42/46T kasetės.
Tarp L-Twoo aukščiausios klasės komplektų naudotojų problemų nėra daug. Gautas atsiliepimas buvo iš esmės teigiamas. Tačiau L-Twoo naudojimas tik didelio ritminio spyruoklės, kad išlaikytų perjungiklio rankos įtampą stabilizuoti grandinę, yra šiek tiek pasenęs. Galiausiai, užpakalinių perjungiklių slopinimo sistemos tampa brandesnės, kai Shimano net įtraukia perjungiklio rankos slopinimą į naujausius 11/12 greičių DEORE modelius. Didelės ritminės spyruoklės sistemos patikimumas ir ilgaamžiškumas nėra tokie geri kaip slopinimo sistemų. Vis dėlto, L-Twoo produktų pozicionavimas skirtas aukštos klasės produktams, kurie konkuruoja su vidutinės klasės pasiūlymais iš didžiųjų gamintojų tuo pačiu kainos lygmeniu. Tikėtina, kad jų tiksliniai klientai nenaudos produktų ekstremaliomis sąlygomis, pavyzdžiui, nusileidimo lenktynėse, o įprastas bekelnes važiavimas tikėtina neapvaisvins tos didelės ritminės spyruoklės.

Nuo A9 iki A7, L-Twoo pozicionuoja šią seriją kaip masinės rinkos produktą, dažnai pasitaikantį kaip originali įranga OEM transporto priemonėse, kai kuriose net dedama transporto priemonės prekės ženklo logotipas. Kuo pereinate nuo aukštesnių prie žemesnių numerių, gamintojai tiksliai mažina specifikacijas, mažina pavarų santykį ir naudoja žemesnės kokybės medžiagas. Pavyzdžiui, jie gali pereiti nuo metalo prie inžinerinio plastiko, naudoti metalinius guolius vietoje ratukų guolių ir pakeisti didelius varžtus plieno arba liejamojo geležies varžtais. Tačiau bendra našumas išlieka gana nuoseklus, turint pigesnę kainą.
Kalbant apie priekinio perjungiklio sprendimus, L-Twoo siūlo tik du modelius: viršutinį svyravimą ir apatinį svyravimą, su spiediniais. Paprastai šie matomi tik pilnuose transporto priemonių komplektuose, nepriklausomai nuo komplekto lygio. Visuose komplektų lygiuose priekiniai perjungikliai yra identiški, skirtingi tik dėl dažymo apdailos.
Kadangi rinkoje yra prieinamos tiek senosios, tiek naujosios užpakalinių perjungiklių versijos, kartu su įvairiomis spalvomis ir OEM variantais, vartotojo patirtyje skirtumai yra nedideli. Pirkdami atkreipkite dėmesį į pagrindinės rankos ilgį žemiau didelio varžto, nes tai rodo, kad palaikomos kasetės, turinčios daugiau nei 42T dantų. Be to, pasirinkite tarp vidutinio ir ilgo narvo variantų, priklausomai nuo jūsų dantų talpos reikalavimų.

Be to, A serijos produktai, A5, A3 ir A2, skirti 9 greičių ar mažesniems, laikomi pradinio lygio produktais, dažnai pasitaikančiais pigesniuose prekinių ženklų dviračiuose. Siekiant išplėsti prisitaikymą ir pasirinkimus, L-Twoo šio produkto asortimente sukūrė du kabelių traukos santykius: vieną, suderinamą su Shimano 2:1 santykiu, o kitą – su SRAM 1:1 santykiu. Jei ketinate įsigyti iš šios serijos, būtinai paklauskite apie kabelių traukos santykį, nes kai kurios versijos gali turėti jį atspausdintą ant perjungiklio rankos.

Sena versija Nauja versija
Skirtingiems kabelių traukos santykio dizainams L-Twoo daugiausia modifikavo kabelio įėjimo tašką viršutinės rankos komponente, o visa kita struktūra išliko nepakitusi, leidžiant keičiamus gamybos komponentus. Ši serija siūlo platų suderinamumą, todėl joje yra trumpųjų, vidutinių ir ilgųjų narvo variantų, o trumpasis užpakalinis perjungiklis tinkamas daugeliui mažų ratukų dviračių modelių. Tačiau verta paminėti, kad egzistuoja tiek senosios, tiek naujosios užpakalinių perjungiklių versijos. Senoji versija vizualiai primena A7, paveldėjusi savo išvaizdą iš SRAM su daugiau metalinių komponentų ir geresne apdaila, o naujoji optimizuoja kabelių vedimo mechanizmą, supaprastina tvirtinimo varžtus, išlaiko švaresnę išvaizdą, yra lengvesnė, bet turi daugiau plastikinių komponentų. Be to, žemesnės klasės perjungikliai dabar turi langinę versiją ir pasižymi stumimo traukos dviguba nykštuko svirties sistema, panašia į Shimano žemesnės klasės perjungiklius, todėl jie yra patogūs pradedantiesiems dviratininkams, nors langinė versija atrodo labiau kaip plastikas, neturinti aukštesnės klasės pojūčio.
Daug dviratininkų pasidalino savo patirtimi naudojant naujausią AX 13 greičių komplektą, išbandytą dviračiuose. Štai autoriaus pateiktas santrauka:
Vaizdo dizainas: 9/10 (Ryškus ir dinamiškas dizainas su lengvu aliuminio varžtu ir anglies pluošto perjungiklio ranka, labai patrauklus.)
Valdymas: 10/10 (Amerikietiško stiliaus, jautrus ir puikus vieno nykštuko veikimas, kaip visada.)
Perjungimo patirtis: 9/10 (Nors spyruoklės įtampa yra aukšta, slopinimo sistemos nebuvimas reiškia, kad ji negali užtikrinti aukščiausio grandinės stabilumo bekelėje.)


Be to, autorius taip pat turi įvairių A7 ir A3 perjungiklių bei užpakalinių perjungiklių versijų. A7 ir A5 modeliams daugelis yra pagaminti pagal užsakymą gamintojams ir pasižymi plačia spalvų derinio įvairove. Tačiau skiriasi naudojamos medžiagos, įskaitant tai, ar pagrindinė dalis pagaminta iš metalo ar inžinerinio plastiko, ar varžtai yra chromuoti arba liejamojo geležies, ir netgi paviršiaus apdailos skirtumai, tokie kaip tikslus kepimas arba injekcijos dažymas. Perkant būtina atkreipti dėmesį į šias detales.
Kalbant apie A3 ir A2 užpakalinius perjungiklius, jie būna dviejuose kabelių traukos santykiuose. Shimano versija gali pakeisti originalų užpakalinį perjungiklį kai kuriuose žemesnės klasės Shimano 8 ir 9 greičių kalninių dviračių komplektuose, užtikrindama pagerintą įtampą ir šešėlio tipo užpakalinių perjungiklių veikimą, kuris yra gana praktiškas.
Kalnų dviratininkų srityje L-Twoo pasiekė aukštumą. Tikiuosi, kad gamintojas toliau investuos į mokslinius tyrimus ir plėtrą, kad sukurtų novatoriškesnius ir pažangesnius produktus, o ne pasikliautų senesniais dizainais.
Plokščos vairo kelio ir sulankstomų dviračių modeliai

Nors L-Twoo atskirai kategorizuoja F seriją, specialiai sukurtą sulankstomiems dviračiams ir plokščos vairo kelio dviračiams, jis vis tiek laikosi hierarchinio modelio logikos. L-Twoo sujungia savo paveldėtus kalninių dviračių perjungiklius su trumpojo narvo turinčiais kalninių arba kelio užpakaliniais perjungikliais ir plokščos vairo arba spasdinamais priekiniais perjungikliais, kad sukurtų F seriją. Kodėl toks derinys? Tai susiję su unikaliomis sulankstomų dviračių reikalavimais. Sulankstomi dviračiai daugiausia naudoja kabelių traukos mechanizmą priekinėms perjungiklio sistemoms, o perjungikliams mažiau dėmesio skiriama. Užpakaliniams perjungikliams dažnai naudojami trumpojo narvo modeliai, kad būtų išvengta sąlyčio su žeme naudojant mažo skersmens ratukus.

Kadangi F serijos gamybos apimtis yra palyginti maža, mažmeninės kainos linkusios būti aukštesnės. Norėdami jus tyliai informuoti, tam tikrų tarptautinių dviračių prekės ženklų OEM pavarų komplektus gamina L-Twoo. Tai rodo, kad tarptautiniai gamintojai pradeda priimti kinų gamybos perjungiklius, didindami jų rinkos pripažinimą.
Kelio dviračių modeliai

Kaip minėta anksčiau, L-Twoo turi stiprų įvaizdį kalninių dviračių pavarų komplektų rinkoje, tuo tarpu savarankiškai sukurtos kelio dviračių komplektai buvo pristatyti gana vėliau. Prieš dviem metais buvo parodoma išankstinė prezentacija dviračių parodoje, tačiau po ilgo vidaus testavimo ir dviratininkų atsiliepimų produktai buvo pilnai pristatyti viešai dviračių pramonės konferencijoje, organizuotoje Kinijos dviračių asociacijos, 2020 metų pabaigoje. Visas komplektas buvo pristatytas visuomenei. Atsižvelgiant į konkurencinę aplinką su keliais įsitvirtinusiais tarptautiniais kelio dviračių komplektų gamintojais, kinų gamintojai susidūrė su iššūkiais kuriant naujus produktus dėl esamų patentų barjerų. LTWOO, įdėję daug pastangų, sugebėjo sukurti savo kelio dviračių komplektus su unikaliais bruožais.

L-Twoo kelio dviračių komplektai, žinomi kaip R serija, atitinka jų kalninių dviračių kolegas. Visos serijos dizaino kalba yra nuosekli, suskirstyta pagal pavarų santykius. Yra prieinami anglies pluošto ir aliuminio svirties variantai, o našumo skirtumai tarp skirtingų lygių yra minimalūs. Dizaino požiūriu, L-Twoo kelio perjungikliai semiasi įkvėpimo iš Campagnolo (CP), suteikdami patogų sukibimą su švelniu lenkimo pritaikymu, kad geriau atitiktų Azijos dviratininkų delnų formą. Taip pat stabdžių svirties kreivė ir atstumas suteikia labiau ergonomišką pojūtį, palengvinant valdymą. Šie bruožai atitinka CP garsų ergonomiško dizaino ir vartotojui patrauklaus veikimo principus.
Visi pagrindiniai kelio dviračių komplektų gamintojai turi patentus, saugančius jų perjungimo metodus. L-Twoo pasirinktas unikalus požiūris, turintis didesnę svirtį aukštyn perjungimui, kuri yra įdiegta už stabdžių svirties. Ji siūlo išorės stumimo dizainą, atitinkantį rankos jėgos reikalavimus ir ne trikdantis vairo veikimo. Žemyn perjungimas atliekamas per mažą nykštuko mygtuką, esantį perjungiklio vidinėje pusėje, kurį lengva paspausti nykštu. Iki šiol galbūt pastebėjote panašumą į Campagnolo dizainą. Tačiau, nors logika yra panaši į CP, įgyvendinimas ir išvaizda skiriasi. Be to, CP būdingas greitas kelių aukštyn perjungimų funkcionalumas nėra pasirodęs L-Twoo perjungikliuose dėl mažesnio mygtuko dydžio ir skirtingų mechanizmų.

Gamintojas teigia, kad jo kelio užpakalinis perjungiklis yra suderinamas su Shimano kabelių traukos santykiais. Strukturaliai jis yra paprastas ir primena Shimano ankstyvus 11 greičių 5800/6800/9000 dizainus. Šio tipo užpakalinis perjungiklis yra žinomas dėl greito pradinio judėjimo, greitų pavarų keitimų, lengvos konstrukcijos, tačiau riboto grandinės stabilumo ir mažesnio suderinamumo su labai didelėmis kasetėmis. L-Twoo greičiausiai pasirinko šį vystymo kelią dėl brandžios duomenų sukaupimo, trumpesnių vystymo ciklų, mažesnių rizikų ir lengvumo masinei gamybai.

Kelio priekinis perjungiklis yra perspektyvesnis, prieinamas kaip spaudinamas su spraustuku ir tiesiogiai montuojamas variantas. Jis naudoja pratęstą kabelių traukos rankos dizainą, kuris yra panašus į Shimano ankstyvus 11 greičių dizainus. Šis dizainas yra gerai įsitvirtinęs ir veikia puikiai, siūlydamas lengvą ir sklandų kabelių traukos veikimą. Tačiau jam trūksta vidinio nailono apsaugos, kuri būdinga Shimano naujausiems R7/8/9000 kelio komplektams. Shimano taip pat atnaujino savo priekinį perjungiklį, kad turėtų šoninio svyravimo dizainą, kuris dar labiau pagerina ergonomiką ir vartotojo patogumą. Kad galėtų konkuruoti, L-Twoo turės atlikti papildomų patobulinimų.

L-Twoo taip pat siūlo viengrandės pavarų komplektą, skirtą Gravel ir kelio bekeliams, kas yra logiškas žingsnis, atsižvelgiant į tai, kad kabelių aktyvacijos dizainas yra suderinamas su Shimano kabelių traukos santykiais. Pagrindinis skirtumas tarp šio ir L-Twoo kalninių dviračių užpakalinio perjungiklio yra kabelių vedimo ir inkaravimo taškų modifikacija, siekiant pasiekti suderinamą su Shimano kabelių traukos santykį. Integruoti ir patobulinti jau sukurtus ir brandžius produktus yra įprasta praktika tarp gamintojų ir leidžia papildyti vieni kitų stipriąsias puses.

Tai baigia kelio dviračių komplektų pristatymą. Štai santrauka, paremta autoriaus testavimu naujausių rinkoje prieinamų RX/R9 11 greičių komplektų:
Paskutinis yra elektroninė pavarų sistema
eRX Disc Carbon 2*12s Elektroninė pavarų grupuotė
Nr.:eRX Disc Carbon 2*12s
Svoris:su stabdžių sistema iš viso: 1,3 kg
Spalva: Juoda









Išvaizdos dizainas: 9/10 (Dizainerio prisilietimas, visiškai juoda apdaila su stilingais ir dinamiškais akcentais.)
Valdymo pojūtis: 8.5/10 (Patobulinta ergonomika, kad geriau atitiktų Azijos rankas, nors aukštyn perjungimo mygtukas šiek tiek standus.)
Perjungimo patirtis: 8/10 (Tradicinė kelio užpakalinio perjungiklio struktūra, su pagerinta įtampa tiksliai perjungimams. Tiek priekinis, tiek užpakalinis perjungimas mažiau linkęs į grandinės iškritimus, bet trūksta naujų technologijų.)
Kur yra atskaitymai? Nors išvaizda yra gana patraukli, detaliai galima tobulėti. Standartinių kryžminių mikropakopimo varžtų ir chromuotų plieno varžtų naudojimas aukščiausios klasės serijoje gali būti laikomas kainos kompromisu. Būtų dar geriau, jei jie būtų pakeisti nerūdijančio plieno varžtais arba, dar geriau, juodais aliuminio varžtais. Nors perjungimo logika yra paprasta, vidinės svirties spyruoklės ir ratchet mechanizmai yra šiek tiek standūs. Ypač mažas aukštyn perjungimo mygtukas reikalauja daugiau jėgos aktyvuoti.
Iniciatyvūs gamintojai klausosi vartotojų atsiliepimų ir dirba tobulindami savo produktus.
Apibendrinant, L-Twoo perjungikliuose yra erdvės tobulėti. Nepaisant jų patrauklios išvaizdos, reikia daugiau dėmesio detalėms. Standartiniai kryžminių mikropakopimo varžtai ir chromuotų plieno varžtai aukščiausios klasės modeliuose galėtų būti atnaujinti į nerūdijančio plieno arba net juodus aliuminio varžtus, siekiant pagerinti kokybę. Nors perjungimo logika yra paprasta, vidinės svirties spyruoklės ir ratchet mechanizmiai yra šiek tiek standūs, ypač mažas aukštyn perjungimo mygtukas, kurio aktyvavimui reikia daugiau jėgos.
Nuo ateities mąstyti gamintojai klausosi vartotojų atsiliepimų ir dirba tobulindami savo produktus.